2009.07.19

YEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Vet ni vad jag ska göra den 14:e september? 4 dagar innan min födelsedag? Jag har bokat en biljett till Pablo Francisco i Helsingborg.. HAHA! Andra gången jag kommer se han då, och sist satt jag ju på första raden, men denna gången blir det på 5:e, men det är helt lugnt.

Det ska bli för jäkla roligt. Mindre roligt är det att jag går själv, har ingen att gå med, men det är ju Pablo.. kan inte missa honom. Denna turnén ska även bli underlag för hans nya DVD. Han kommer till både Malmö och Helsingborg. Turnén heter "Who you follin'?", det ska bli asballt!

Trevligt att vakna upp på söndagen såhär och boka en biljett dit, nice! Får inte glömma att hämta ut den imorgon bara.. haha!

1 kommentarer
Postat av: Frida.

Viiisst är dem!!? Tycker det är helt klart värt 300 pix! Köp dem:=)



Ingen fara alls fan, vet hur svårt dte är och ha allas dagar i huvet! haha taack:D



Pussss

2009-07-19 @ 14:30:03
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0