2009.07.11 - Yeeees!

Wow!

Gårkvällen blev fanimej succé återigen! Det var sjukt trevligt, och stämningen var så otroligt mysig. Det blev inga bilder för min del, glömde kameran plus att det fanns inte tid överhuvudtaget att fotografera... Men, good news... vi ska dit igen, hahaha!

Så jäkla underbart, vi ska dit den 24:e juli återigen, och håll tummarna för riktigt fint väder så vi kan spela ute, det var mycket roligare ute på ett sätt, så jag håller tummarna.

Nu sitter jag här, yrvaken som fan, hungrig, ingen aptit... Hahaha, skulle bara vilja trycka i mig choklad. ÅH! Jag har ju choklad.. Mohaha! x)

Ska in till Landskronakarnevalen lite senare idag och kolla in det en sista gång. Pappa & jag jobbade hårt igår, så vi förtjänar banne mig att ha skoj inne på karnevalen nu.

Näe, nu får jag nog äta.. magen skriker. Haha!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0