Trött Söndag

Idag är det söndag, och har precis ätit upp min middag.
Stack iväg tidigt med mamma till några loppisar, och sen även lite till Väla.
Det var helt okej, men jag är så trött, och faktiskt så kunde jag inte ha trevligt för jag tänkte
hela tiden på allt jag har att göra, och blev bara trött.
Köpte i alla fall två långärmade tröjor på Cubus, vita för 149:-. Jättefina!

Mår sjukt dåligt idag. Ska sätta mig och plugga nu, men jag orkar inte med detta länge till.
Allt man gör blir bara halvdant, i och med att det är så jävla mycket, och min kropp börjar säga ifrån nu.
Känns inte bra. =/

Så, musikteori och religionsplugg är vad som gäller nu. Finns det något bra på tv ikväll?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0