2009.01.26 - Mååååndag

Ja, måndag idag. Började dagen med att sitta och lyssna min trafikantlärare
på skolan om hur man gör omkörningar i mörker.. det är egentligen intressant, men
klockan 8 på morgonen är man inte så alert. Plus till läraren, han är skitsnäll.

Hade inte många fel heller på teoriproven, så ska öva lite till så kan jag göra slutprovet
sen på skolan, så har man det överstökat.

Haft ganska kul idag annars med Michelle i skolan.. den stackaren är lite sjuk, men vi skrattade en hel del ändå.
Micke sa dock någonting roligt idag, precis när Michelle tog en klunk juice.
Vad hände då? Hahaha, det sprutade rätt ut! HAHA! Hon är underbar.

Nu ska vi snart iväg till Häljarp och äta lite, ska nog äta sallad, så gott. Varför väljer jag just Häljarps pizzeria?
Jo, ägaren har känt mina föräldrar redan innan jag var född, så han är min homie! ^^ Haha! Det ska bli trevligt,
en fågel viskade även i mitt öra att jag ska köra dit, så håll er väck från gatorna för helvete! =)

Jaja, återkommer senare ifall jag fått någonting vettigt gjort.
Någon som vill hitta på något i helgen för övrigt? Haha, tidigt ute.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0