2009.01.25 - Söndag

Idag är det söndag, och jag vaknde upp runt 10 tiden, UTAN huvudvärk.
Så underbart skönt, så idag mår jag faktiskt jättebra.

Nu ska jag börja dagen (hade ätit frukost) med att sätta igång Sonata, och sen röja upp lite här och där på rummet.
Repetera lite senare med pappa, och försöka måla lite till nutida konsten!

Wallander igår var så bra, har ju sett den innan i och för sig, men den är verkligen superbra.
Kollade även lite på körslaget.. Inte alls roligt denna gång tycker jag. Första gången dem hade det
var det så jävla bra med Team Cans m.fl att det bara känns tråkigt att dem fortsätter, inget annat
körslag kan slå det första körslaget dem hade. Jag hejade ju på Team Cans, dem var ju så jävla bra!
Men, nog om det.

Städning nu och massa Sonata, love it!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0