2009.01.23 - Min ögonsten

Min lilla vovve ligger här i soffan och gottar sig, han är SÅ söt.
Vi har eldat med vår öppna spis så här är riktigt varmt, och han bara ligger där och gottar sig.. det är så otroligt gulligt.
Kom då på att jag har ju min kamera hemma, fort som fanken och hämta den.
Sen är här ju så jädrans mörkt.. och det finns inte direkt några starkare lampor..
Så bildkvalitén får ni ta som den är, här var riktigt mörkt och jag gjorde mitt bästa.
Tyckte bara hans ögon blev klockrena. Han är verkligen min ögonsten! =)


Min lilla älskling!
1 kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

:) ja visst har hon

2009-01-24 @ 11:55:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0