2009.01.20 - Dag med massa musik!

Nu ska jag bara checka av lite:

* Noterna till låten "Alone" till musikhögskolan snart färdigskrivna.
* Låtar bestämda till övriga proven (b la lärarprovet på 15 min) till musikhögskolan är bestämda.
* Fortsättning på min och pappas låt har kommit igång.
* Religionsprovet i Kristendomen är avklarat.

Gud vad skönt detta känns.
Imorgon ska noterna färdigställas, stycke till pianouppspelning inför musikhögskolan ska bestämmas fullt ut,
och projektarbetet ska prioriteras lite mer under morgondagen.
Imorgon kommer även min älskade kamera hem, jippi! Jag har saknat den så, och jag lovar att så fort jag har tid ska jag fotografera som en jäklarns galning. Jag har verkligen saknat det.

På torsdag ska även det mesta utav svenska arbetet göras färdigt tillsammans med Paulina och Michelle (www.smjb.blogg.se). Tror vi kommer fixa det ganska bra, vi är så duktiga!

Nu ska jag göra mig i ordning, ligga på soffan och dega ett tag, och sen somna in till en god natts sömn.
Har många nya läsare, och en kram tilldelas er som följer denna blogg, jättekul tycker jag!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det som gjorts på projektarbetet idag är att pappa och jag spelade in lite nya idéer
till vår låt vi börjat skriva. Brygga och eventuell refräng. Vi båda hade idéer som tydligen passade ihop,
toppen!

(Sammanlagd arbetstid: 45 min)
4 kommentarer
Postat av: Zäta

gud vad roligt :) lycka till med allt!

2009-01-20 @ 21:58:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: Heyli

ja verkligen bäst! hehe tack, gillar bloggdesign och försöker hitta på så mycket roligt som möjligt :p vilken är favoritlåten med sonata då?

2009-01-21 @ 09:23:24
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: IRMA ARVIDSSON

ÅÅH vad fin blogg du har! Kommentera gärna på min blogg, då blir jag glad. Gärna flera kommentarer!

2009-01-21 @ 12:05:33
URL: http://liiilly.blogg.se/
Postat av: Michelle

Awh, det har jag haft ett tag :D



JA, vi är så jävla duktiga! Hoppas du får din kamera imorgon, som du har längtat. Haha, tycker synd om dig nipplen!



Ses imorgon! :)

2009-01-21 @ 14:55:42
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0