2009.01.03 - Bortbjudna!

Ikväll är jag, familjen och älsklingen min bortbjudna till ett par bekanta i Häljarp,
det ska bli mycket trevligt!

Sen imorgon ska jag ägna hela dagen åt mitt projektarbete, jag hinner inte idag.
Det ska bli SÅ kul, jag längtar. Tyrosen står i min källare.. jag dör, det är en dröm.
När jag gick upp idag runt kl 10, då pratade jag med pappa och berättade att jag hade haft
svårt att sova pga. vår nya synth, jag ville ju sitta där hela natten, plus att det är en dröm som blivit sann.
Han hade inte heller kunnat sova, knappt en blund, hahaha!

Ringde Media Markt igår för att höra hur det går med min kamera, men ingen svarade på över en halvtimme.
Suck, får ringa på måndag igen. Jag saknar den som fan...
Hittade denna vackra ros på internet, jag vill också fotografera!!!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0