2009.02.11 - Halkkörning och opera!

Halkkörningen var idag. Jag fick köra hela vägen dit. I snöstorm. Halt väglag. Och SKIT-trött.
Men det gick hur bra som helst. Och ja, det var grymt KUL!
Något utav det roligaste jag gjort, haha!

Hann dock till skolan sen, var trevligt det med. Men sen bar det av till Malmö med några ifrån estetklasserna för att se operan "Dead man walking". Helt okej, men man hade kunnat göra den tusen gånger bättre.
För enformig kan jag ju säga, men det absolut  bästa var musikerna. Dem var verkligen galet duktiga.

Så, på tåget hem var de flesta trötta. Jag har varit uppe sen ungefär lite efter 5 idag, och nu var klockan 23 nä vi satt på tåget. Så jag, Michelle, Paulina & Frida hade väldigt skoj, haha!
Ska fika imorgon vid 15 tiden, fast först ska jag klippa mig kl 14, men bara topparna dock.

Nu är jag helt slut. Så godnatt.
1 kommentarer
Postat av: fridaa

Klart det är:) så kan jag länka dig med!

2009-02-13 @ 11:21:08
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0