Yes!

ÄNTLIGEN!

Hahaha, Madeleine har äntligen bestämt sig. Det blir den med leopardfodral.. jag måste nog ha en mörk tror jag. Så ska klicka hem den lite senare!

Jag ska snart gå ut med vovven en sista runda, och tror jag ska smita inom affären och köpa mig en god glass. Vår affär har utförsäljning på vissa glassar så de bara kostar 10kr/st, det är mums.

Sen ikväll ska jag kanske sätta igång en film, eller så blir det Family Guy-maraton.. hahaha, det sistnämnda låter ju faktiskt roligast. Får nog bli det. Världens roligaste och sjukaste serie. Det jag älskar med den serien är att, den har handlingar, men det är dem spontana och små scenerna på typ 2-3 sekunder man kommer ihåg. Totalt sjuka grejer, hahaha jag dör!

2 kommentarer
Postat av: C

Family Guy is the shit! Fast har nog faktiskt inte sett alla än, fastän jag har i stort sett alla :P

2009-12-08 @ 23:08:05
Postat av: mellie

Du har skiiit fina ögon människa ! Puss på dig

2009-12-09 @ 17:23:01
URL: http://lifeofmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0