Tjohoo!

Det blev en väldigt lyckad dag. Förutom att någon idiot antagligen snott stackars Idas påse inne på triangeln.. tycker så himla synd om henne. Hon är så jäkla fin den människan att jag inte finner ord. Fick t o m julklappar av henne. Sådana smågrejer man sett när vi varit ute på stan och jag har tänkt högt om ifall jag ska köpa eller vänta med att köpa osv.. hon är så underbar. Som jag sa till henne, så kommer hon nog aldrig förstå hur mycket hon betyder för mig.

Plus, vilket lägenhet hon bor i! Wow. Hon har ju skaffat en helt egen bostadsrätt i Malmö, och hon bor så himla fint. Inrett i svart och silver med härliga färgklickar á la bordstabletter i färger såsom neonrosa och neongrönt. Så fruktansvärt härligt!

Så Ida, om du läser detta här.. så TACK för allt! ♥ Jag fylls med energi varje gång jag träffat dig och blir som en ny, frisk och pigg människa.

Jag hittade en ny morgonrock till mig själv på Hemtex av alla ställen idag, för 199kr. Den var sänkt med 100kr, och är något utav det skönaste jag haft på mig. I LOVE IT! Haha. Sen blev det även vars en julklapp till, till min mor och min bror. Hoppas verkligen dem blir glada!

Imorgon är det jobbedags, kl 11 - 19. Jag är så otroligt tacksam för det jobbet av många olika anledningar, men tack vare det jobbet har jag fått vänner för livet, och även träffat nya vänner väldigt spontant, och inte bara svenska och danska, utan det är så många man fått kontakt med som är från länder utanför Europa, och det är himla intressant får jag säga!

Nu ska jag sova.. det är nog bäst. Jag är dödstrött. Speciellt nu när tåget hem var 40 minuter försenat.. och jag måste ta ett ännu tidigare tåg än vanligt för att komma till jobbet i tid.. KUL!

Godnatt!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0