Snart så..

Klockan är ungefär midnatt, och jag är tyvärr fortfarande vaken. Såg en jättebra film med mamma, men nu efteråt så har jag ändå svårt att somna.. fast jag är så himla trött. Antar att det har att göra med saker & ting man grubblar på. Ni förstår, det finns människor i ens liv som bara suger ut energi från en. Jag försöker ignorera, men det går fan bara inte ibland. Det är så fruktansvärt jobbigt.


Men jag tröstar mig lite med de nya katalogerna som kom idag på Posten från både Halens och HM. Halens kan dra sig lite i ändan, för skitmånga utav deras kläder är från storlek 36 och uppåt.. dem har en del i 32/34, men inte mycket. Tas det upp i någon dum debatt? NEJ DÅ. Hade det dock bara funnits upp till storlek 38, då jäklar i havet hade det smällt till. Eller hur?

Nåja, Halens hade iallafall ett par sjukt söta skor som tar dig 12,5 cm över marken!



2 kommentarer
Postat av: C

Dom var verkligen söta :D köp dig ett par bara för det vet jag :D

2009-12-30 @ 21:39:35
Postat av: Loova

Gud vad söta skor :O

2010-01-01 @ 17:50:16
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0