Ny jacka!

Nu är min familj hemma. Har hämtat dem på tågstationen, så handlade vi lite nödvändig mat och nu är vi hemma igen. Pappa jobbar i Karibien denna månaden, så han är kvar, men mamma och brorsan har ju varit där och hälsat på! Snacka om att dem är bruna.. aldrig sett mamma så mörk, haha. Så nu framstår jag som ännu vitare när jag går bredvid dem!

På vägen till tågstationen hämtade jag ut min jacka som jag köpt av en tjej på tradera. Den är varm, mysig och den är ju vit. Haha! Min förra fick jag lämna tillbaka tyvärr.. och skulle fortfarande behöva någon som är lite längre, men denna duger absolut. Den är ursprungligen från HM, och kostar ca 400kr ny tror jag. Med frakt fick jag den för 250kr, så det känns bra!

Nu är pizza på ingång.. MUMS!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0