Mycket bättre!

Vilket lättnad!

Dagen idag blev mycket bättre än gårdagen. Det känns så himla bra. Faktiskt så bra, och jag är så lättad, att jag faktiskt ikväll, på en kvart kokade ihop en ny låt. Jag fick lite idéer på tåget hem, och refrängen kom jag på för ett tag sen (kom inte på någonting annat förutom refrängen den gången), och satte ihop det, och det passade perfekt. Så nu ska resten skrivas klart, och jag är riktigt nöjd redan. Ska be pappsen om lite tips, vill ha den typiskt pappa-arrangerad. Vad betyder det? Jo, min far är egentligen en helt fantastisk kompositör fast han inte vet om det. Men hans sätt att arrangera låtar, och hans val av ackord är helt.. fantastiskt. Så, pappa, om du läser detta, så ska du hjälpa mig med en låt sen när du kommer hem, okej?

Imorgon är jag ledig, och det behöver jag verkligen. Enormt mycket. Jobbar otroligt mycket nu pga. juletider, såklart. Men det kommer kännas bra sen i januari när lönen kommit in.. då ska jag jäklar i det shoppa under januari rean. ÅH JA!

Nu är klockan redan mycket, och jag har precis hunnit varva ner. Vovven ligger bredvid i soffan och halvsover, och jag ska nog dra mig igenom några "Family Guy"-avsnitt på datorn, om jag inte råkar snubbla över "Two and a half men" på vägen. Haha!

Så här kommer förra inläggets bild igen. Jag är faktiskt så glad ikväll!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0