Lördag..

Sjukt dålig lördag för min del.

Börjar med att tåget till Köpenhamn blir inställt när vi kommer till Malmö för de hade problem. Skulle byta tåg, och det fungerade inte (!), och sen kom äntligen nästa tåg.. typ 30 minuter efter att vi egentligen skulle åkt. Så när vi kom till Örestad där jag jobbar var klockan prick 11, alltså när jag skulle börja jobba. fråga mig inte hur, men från stationen, så sprang jag till omklädningsrummet och hann byta om.. på 5 minuter, helt otroligt. SUPERWOMAN! Men som jag flåsade.. haha, dålig kondition.

Sen på jobbet gick det helt OK får jag ju säga. Men nu när jag skulle hem, jag slutade kl 17 och tänkte ta tåget 17.29, så tänkte jag inte på att det är lördag.. går inget tåg 18.08 från Malmö som alltid annars.. utan första 18.38 eller 19.08.. "SKJUT MIG!", var min första tanke.. så satt där och glodde hur länge som helst. Så kommer absolut informera min chef om att jag kommer vägra sluta kl 17, för det kommer ta mig hur lång tid som helst att komma hem. 18.00 får det bli, därmed basta. Haha!

Jag är iallafall äntligen hemma och myser med vovven framför Family Guy. Världens roligaste program..

Någon film på tv ikväll? Snälla, tipsa mig!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0