Iskallt

Det är verkligen jättekallt ute. Men det blir värre av att det blåser som det gör.. brr! Men, vackert är det. Jag var ute och gick med min lilla vovve, och han blev heltokig. Han älskar snö. Där fanns massvis med orörd snö där vi gick, och det var rejält med snö! Där i hoppade han och försvann. Jag höll på att dö av skratt! Hahaha, den lilla svarta bollen försvinner i ett hav av vit snö, och kommer upp helt kritvit. Vi hade mysigt iallafall, och den bilden som visade hans vita nos som jag fick, där ser man tyvärr inte hans ögon.. haha, pälsen blev blöt och trillade framför hans ögon. Den sötnosen!

Som jag nämnde innan, så finns det ingen direkt skog här. Jag hade velat gå ut i skogen och fotografera snön osv, men här fanns knappt någonting. Hittade en buske med massa snö dock.. haha, alltid något. Så nu har jag även inhandlat mat till familjen, ätit lunch, och tänkte lägga mig på soffan och vila lite. Mysigt!




Min lilla älskling!

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, naww så söt han blev.



Fina bilder

2009-12-17 @ 17:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0