ghd

Jag är välsignad. Jag har nu fått hem min plattång från otroliga ghd. Vet ni vad? Har ni något mög för 300kr hemma, och tror den är bra.. då har ni inte testat ghd. Hahaha! Den är helt OTROLIG.

Den värms upp jättesnabbt. Sen räcker det att man drar en gång, och då är håret spikrakt.. och då har jag jättelockigt hår. Det ni! "Smakar det så kostar det" - det är sant. Den kostade 1999kr, men då fick jag inte bara plattången. Jag fick ett fodral till i häftigt leopardmönster som tåler värme. Sen en stor fin ask som man kan förvara det fodralet med plattången i. Asken är lyxig, och det står ghd på den. Jag är så himla glad! Det känns så himla värt det.

Det känns megalyxigt, verkligen. Så nu hädanefter vet jag exakt vart och vad jag ska köpa för plattång. Det blir hädanefter ghd, från BangerHead!

Nu ska jag läsa lite om plattången och gotta mig i min belåtenhet.

Detta Limited Edition-set valde jag. Megalyxigt. Nästa gång blir det Rosa Bandet-setet!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0