Dan före dopparedan

Så himla mysigt det känns.

Det är dagen före dopparedagen, och jag ska jobba. Haha! Men iallafall, så längtar jag verkligen till både julen och nyårsafton. Pappa är tyvärr inte hemma, vilket gjort mig deppig ett tag.. men nu känner jag faktiskt längtan till det ändå, men jag önskar så innerligt att pappa kunde varit här. Nu kommer han fira jul helt själv. Visserligen i +29 grader.. men ändå. Haha!

Idag jobbar jag 11 - 19, och jag hoppas dagen går fort, för då är det hem och sova och sen är det julafton. Hur firar ni jul? Jag ska fira med min ena fasters familj och även farmor ska hänga med.

Sen på juldagen är det dags för julfest med jobbet i Köpenhamn. Det ska bli trevligt, och äntligen får jag träffa alla söta tjejer igen. Ida, Karin, Rakshanda, Sara, Rebecca.. alla. Ska bli fullkomligt underbart. Men har dock inte en aning om vad jag ska ha på mig. Den lilla svarta kanske? Säkert kort i alla lägen på sätt och vis.

Nu ska jag in och göra mig iordning, och sen köra iväg till jobb! ♥



2 kommentarer
Postat av: C

Jag kommer fira hemma med min far och syster. Var ett tag sedan så. Skall bli trevligt.

2009-12-23 @ 09:23:05
Postat av: marie ch

GOD JUL PÅ DIG

KRAM MARIE CH

2009-12-23 @ 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0