Attans..

Vet ni vad? VET NI VAD?!

Imorgon är jag ledig. Ja, ni hörde rätt. Leeeeeeeeeeeeeeedig.

Det känns oehört bra. Men vill ni veta något ironiskt då? Jag har blivit sjuk. Återigen garvar någon högre makt mig rakt i ansiktet, men det känns ändå okej. Nu har jag en ursäkt till att inte röra mig ur fläcken imorgon, och det hade jag inte tänkt heller. Eller jo, när jag ska sträcka mig efter telefonen imorgon och ringa så kommer jag ju röra mig.. men annars är det lugnt.

Sen vill jag för övrigt julhandla som tusan nu. Vet inte när jag kan göra det egentligen.. men vet ungefär vad jag ska ha till min kära familj nu. Någon som har tips på vad man kan ge sin pappa? Han har ju det mesta redan.. och jag har redan köpt Julebryg till han nu när jag jobbar i Danmark.. hm, får se om jag kan komma på något. Mamma är svår med julklappar/födelsedagspresenter, men pappa är värst. Haha!

Nu ska jag krypa ner under täcket, och bara njuta av att jag inte behöver ställa klockan imorgonbitti.. så underbart det känns.

Verkligen, gooood natt ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Naww stackare. Krya på dig. Det är säkert över till kvällen skall du se :D

2009-12-04 @ 01:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0