31 december '09

Sista dagen på året. Känns skönt.

Nyårsresumé kanske jag ska skippa. Har hänt galet mycket i mitt liv. Men det jag är mest glad över är:

* Jag har valt bort människor i mitt liv som inte har varit bra för mig, som är väldigt falska.

* Jag tog den efterlängtade studenten med bäst betyg i klassen, och en utav de bästa i kommunen. Tjohoo! 

* Jag vann SOMMARCHANSEN! Kändes helt fantastiskt. Finns inga ord.

* Jag har skaffat mig ett jobb och tjänar egna pengar.

* Till slut, det bästa. Jag har fått nya fantastiska vänner som är äkta vänner. De betyder enormt mycket för mig.

Det kan man väl säga är kortfattat. Men, för övrigt så fick jag hem lite grejer igår som jag beställt från nelly's mellandagsrea! Ett par skitsnygga pumps och en shortsdress i paljetter, båda för 480kr. Toppen!

Kolla in ett utav de underbaraste ögonblicken i mitt liv, för nu ska jag käka frukost!

1 kommentarer
Postat av: vaktjon

sitter hær med min dotter och hør dig sjunga. du måste lægga ut mer av dig sjælv før du har en underbar røst. kommer att sakna dig på showet i år. har inte sett det nya enn men det blir vel som vanligt bra i wallmans ånd. stikk innom nær du er i nærheten då. skøt om dig gumman. många kramar från mig och alla andre som kjenner til dig.

2011-08-08 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0