091229

God morgon allihopa!

Jag vill tacka er för era kommentarer ang. plastikkirurgi som jag fick igår. De flesta skrev ungefär likadant, och det ligger logik bakom tycker jag. Tummen upp!

Idag blir det dock ingen plastikkirurgi i tankarna, utan hamburgare och pommes! Jag ska nämligen jobba. Från 11 till 19 ikväll jobbar jag, och det känns okej. Lite skönt att komma tillbaka till någon rutin faktiskt, men jag hoppas ändå att det inte är överdrivet mycket folk idag.. Hehe!

Igårkväll såg jag för övrigt den nyaste "Wallander - Skytten", och den kan jag rekommendera. Jag älskar Wallander filmerna, och denna här var riktigt bra. Özz Nujen var också med, lite otippat, men han kan skådespela den mannen han också! =)

Nu är frukosten avklarat, så får väl peta i linserna och borsta gaddarna och sen köra iväg försiktigt.  Det blev ju helt plötsligt svinkallt igen och halt såklart! Tur att jag nu har både vinterdäck OCH en rejäl vinterjacka. Hallelujah!

Ha en fortsatt trevlig dag!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0