091219

Julafton närmar sig med stormsteg, och tro mig.. det märks på ett shoppingcenter. Som vi har haft mycket att göra idag! Herregud! Jag har stått i kassan hela dagen, från kl 12 - 20, och sprungit fram och tillbaka och serverat hit och dit, haha. Fast, så sjukt många trevliga människor, det är så himla roligt!

Imorgon väntar jobb igen, samma tid som idag, och jag ser faktiskt inte riktigt fram emot det.. kommer vara ännu mer att göra imorgon, plus att jag vill faktiskt sova. Haha! Jag är så himla trött, hade så gärna velat sova ut ordentligt.. kan inte göra det förrän på tisdag, och på onsdag, dagen innan julafton, jobbar jag återigen.. Men okej, det kommer säkerligen bli trevligt imorgon ändå.

Just nu går en utav Pirates-filmerna på tv, jag sneglar lite på den, äter lite god mjölkchoklad som mamma köpt (tack älskade mamma ♥). Men sen får det bli att försöka sova, ska ju upp tidigt imorgon igen..

Ha en rolig lördag gott folk, även för mig tack... ♥


Okej, jag är ser inte så glad ut.. Jag är trött, haha!
1 kommentarer
Postat av: C

Naww, stackars dig.



Men som jag säger till mig själv, tänk på det positiva som kommer utav det i längden :)

2009-12-19 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0