091217

7 dagar kvar till jul. Det ska bli så himla mysigt! Julklapparna är färdiga. Vi har snö, som jag hoppas stannar kvar. SNÄLLA! Det är så himla vackert. Jag ska faktiskt ut snart och försöka fotografera lite. Bara det att här finns ingen direkt skog eller något sådant.. det är jävligt tråkigt. Det blir inte direkt vackra bilder antar jag, men jag måste bara dokumentera snön som kom den 16 december 2009, och gjorde mig överlycklig!

För övrigt, vill jag ännu en gång säga att ghd-plattången är himmelsk. Jag plattade mitt hår i förrgår, och det tog ca 20minuter.. med mina andra brukar det ta ca 1 timme. Men med denna drog jag en gång, och det blev platt direkt. Så fantastiskt! Hårets kvalité ser underbar ut, och ja.. det är helt annorlunda. Tusen gånger bättre. Jag är så glad för den.

Idag sov jag till kvart över tio, det behövdes. Så nu ska jag försöka äta lite frukost, och sen bege mig ut för att känna på den efterlängtade snön. Ska ta med min svarta lilla vovve också, han älskar snö!

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, dina andra? Hur många har du totalt? :P



Men seriöst, det blev jättefint :D

2009-12-17 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0