091215

Idag är jag ledig. Det känns himla bra. Jag sov till kl 10, och det kändes som lyx. Ska snart fixa till håret lite snabbt, och göra mig iordning, för idag ska jag ta tåget till Malmö och umgås med underbara Ida! Har längtat så himla mycket. Vi ska ta en fika, och gå runt och julshoppa lite!

Något jag önskar mig enormt mycket till julafton nu är snö. Jag vill ha en vit jul, vilket man inte fått på länge. Om det inte blir snö denna julen, då ska jag fan boka en stuga mitt uppe i ingenstans i Norrland och bara mysa. Haha! Så desperat känner jag mig efter snö. Inte rättvist att fira jul utan snö..

Nu ska jag gå och göra mig iordning så jag hinner med allting. Hoppas alla får en fin dag!

Den här vackra och underbara människa är det som jag ska umgås med idag.
Förlåt Ida, jag snodde den från facebook.. hoppas det är okej!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0