091207

God Morgon!

Klockan är halv åtta på morgonen och det är fortfarande kolsvart ute.. himla tråkigt! Men, jag ska ändå iväg på jobb om ett tag, dock så kommer det bli extra jobbigt nu 10 dagar framåt, eller om det är 11.. pga. det där mötet i Köpenhamn om klimatet och alla de konferenserna. Det kommer bli supertrångt på tågen, och den 18:e har de meddelat att dansk polis antagligen kommer stänga Öresundsbron någon gång för att Barack Obama anländer? Well well, drygt kommer det säkerligen bli.

Jag har börjat min dag med en god frukost iallafall. Ostmacka med gurka på, en god kopp kaffe och risgrynsgröt med sylt på! Mums! Sen när jag kommer till tågstationen ska jag nog försöka hitta ett par goda, och någorlunda färska lussekatter att äta på tåget, har inte ätit det på länge och är galet sugen på det nu!

Nu ska jag göra mig iordning och hoppas på att denna dag blir bra!

Puss! ♥
2 kommentarer
Postat av: Emil

Den blir bra ska du se!

2009-12-07 @ 10:32:37
Postat av: C

Färska lussekatter, NÄSTAN lika gott som pepparkaksdeg :D Haha

2009-12-07 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0