091202

In your head, in your heeeaaaad. ZOMBIE!

Japp, zombie är jag. Jag är så otroligt trött. Jobbat 11 - 19 nu varje dag och det blir även imorgon.. haha, helt otroligt. Det jobbiga är ju att vi bara har 30 minuters lunch EN gång. Inget mer. Sen resten av tiden står man i kassan och man blir verkligen jättetrött. Typ 3 stycken pauser, varav två på max 10 minuter (så man i allafall hinner sitta ner), och en på 20 minuter hade varit perfekt. Men nä, så är det tyvärr inte.

Nu är jag iallafall hemma, och har inte en aning om vad jag ska äta. Har inte varit sugen på någon mat på hur länge som helst, och vet inte vad jag ska laga.. för äta måste man ju ändå. Helt galet..

Så, finns det någon som har ett tips på någonting man kan laga fort när man kommer hem vid 21.30 på kvällen?

2 kommentarer
Postat av: emilia widerström

svar: aha, det var ju inte så farligt:)

2009-12-02 @ 22:25:51
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: C

Frysta färdigrätter går ju alltid hem ju. Annars är ett paket nudlar annars gott, värmer gott också. :P

2009-12-02 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0