Yeey!

Besöksrekord idag, mycket trevligt får jag säga! =)

Är hemma efter ett trevligt och mysigt besök på pizzerian i Asmundtorp med familjen. Så gott det var!

Idag har det hunnits med mycket! Har besökt farmor, lagt vinstblommorna på farfars grav, varit på banken, osv! Tycker om när det är full fart, och innan idag hände det en rolig sak. Jag skulle in i kiosken innan vi åkte in till stan för att handla en kvällsposten till mamma & pappa, det var ju en hel sida om Sommarchansen! Så när jag väl var på väg in, då fick jag en chock utanför. Jag var med på löpsedeln! Det var skithäftigt att se sig själv så, och det kändes enormt bra. Efter all skit man har fått stå ut med fick jag ett tillfälle där jag fick känna mig uppskattad, även ifall vissa är enormt avundsjuka och beter sig omänskligt, men de människorna struntar jag faktiskt i. Blir man avundsjuk när man egentligen borde bli glad för någons skull, då fattas det något i sig själv, kasst självförtroende antagligen. Men det är inte mitt problem!

Nu har vi hyrt lite film, och köpt lite godis och ska mysa framför tv:n. Imorgon ska jag sjunga på ett bröllop kl 15, och på söndag är det allsång i Malmö som gäller. Västra Hamnen, Daniaparken kl 17.30! Kom dit, vädret ska bli strålande och det har varit fullsatt varje gång, och nu är det sista allsången i Malmö alltså för i år!

Nu ska jag stänga ner datorn, sätta igång en film och bara ha trevligt med min familj. ♥


Där satt jag på väggen.. kändes konstigt, men trevligt!


Lite närmre...


Satte den stora & fina buketten hos farfar.. han tyckte om solrosor. Saknar dig! ♥


10 kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! hoppas det betyder jobb för dig...

2009-08-07 @ 21:54:49
URL: http://ursulationer.blogspot.com
Postat av: Linda

Grattis till vinsten, och grymt bra framträdande. Det är du värd.

Kram din kusin!

2009-08-07 @ 22:05:02
URL: http://myplacemyworld.blogg.se/
Postat av: Linda

2009-08-07 @ 22:52:27
Postat av: Linda

Det första där blev lite fel!

Jo jag har haft blogg i omgångar, i typ 1 och ½ år ungefär. Här är allt bra, sommaren lider mot sitt slut, så skolan och allt pluggande väntar, men jag håller humöret uppe!



Hur är allt med dig då?



Kram

2009-08-07 @ 22:55:10
Postat av: Linda

oki! Ne nu har jag inte träffat henne sen jag följde henne från sjukhuset till kortidsboendet i Kisa som hon kom till innan hon fick platsen i Rimforsa. När man inte bor hos morsan och farsn längre och ett antal mil bort och inte har bil så blir det inte att man kommer iväg, synd synd. Men prata med henne i telefonen har jag. När pappa är där ringer han till mig och kopplar på högtalaren på mobilen, och då funkar det jättebra att prata med henne. Och hon tycker det är superskoj. Och pappa är ju där väldigt ofta så man pratar ju en del med henne. Ja hon fyller ju 80 den 2 okt, då kommer väl säkert de flesta, skulle jag tro. Blir säkert fult hus.



Kram!

2009-08-07 @ 23:23:56
Postat av: Trisnic

visste väl att du skulle vinna, du är bra:)

2009-08-08 @ 00:12:23
Postat av: michelle

Lugnt! :D



Ja det är så sjukt gott! På Hemköp har dem sån XL risifrutti som är större än den vanliga. ^^



Ja, detsamma fan! x)

2009-08-08 @ 10:08:54
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: Tony

SHIT va coolt :D Grattis som tusan!! Det var en sjukt häftig nyhet, du är värd varenda sekund av det :)

Puss på kinden vännen :)

2009-08-09 @ 02:46:26
URL: http://www.myspace.com/soulclapproductions
Postat av: Kissdockan

Vilket bra inlägg, du har så himla rätt i det du skriver om folk som är avundsjuka!



Är så glad för din skull på alla sätt o vis :)

2009-08-09 @ 15:31:32
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Nettan/Bruden

GRATTIS! En självklar vinnare, det finns inget vackrare än att höra dig sjunga!



Kram

2009-08-10 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0