Yeeey!

Wow vad tiden går!

Kl 12.00 vad jag på dop och sjöng, gick jättebra. Kl 16.00 var jag i Höllviken och spelade, det gick UNDERBART
bra! Det paret är ett utav det finaste jag varit och sjungit för, dem var så söta ihop och dem grät.. Jag började nästan också gråta bara för det! Underbart, dem gav mig t o m ett Mercipaket (skitgod choklad) som tack, underbara människor!

Innan bröllopet ringde de från Råå och ville ha spelning ikväll också! JA! Underbart säger jag. Jag älskar när det är fart i allting. Så nu har vi precis packat in, så ska jag bara göra mig snabbt i ordning och sen drar vi! Tror jag ska ha min nya sammetsklänning som jag köpte på Bik Bok igår, skitfin!

Puss på er! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0