Utslagen

Kan ni gissa hur trött jag är? Hahaha, var ute en runda nu med familjen och avslutade hos farmor. Höll seriöst på att somna hemma hos farmor.. Inte bra.

Men sen är det typiskt mig, jag är för rastlös. Jag är trött ja, men det är lördag och jag vill inte bara sitta på röven hemma! Ska försöka få de andra att orka med malmöfestivalen, för där har jag aldrig varit och det hade varit trevligt att se lite vad där är för något! =)

Provade min plattång innan jag fick av Jessica & Magnus.. så jääääkla bra! Kommer inte ihåg modellen i huvudet, men det är iallafall BabylissPro, också är den snyggt vit i en jättesnygg box! Fick även en "värmematta" till eller vad det heter som är suverän.. Jag får återigen tacka Jessica & Magnus, ni är underbara! ♥

Snart blir det middag, och jag ska försöka övertala la familia här hemma att fara till Malmö! ;)

Puss på er! ♥
1 kommentarer
Postat av: Linus

Se till att ta med vassa armbågar - det är tjockt med folk speciellt vid Stortorget och Gustav Adolfs Torg där alla matstånd är :-)

2009-08-15 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0