Paljettklänning

Kommer ni ihåg den silvriga paljettklänningen jag pratade om?

Jag beställde den för någon dag sen, och det gick superfort att få hem den. Men, den var för stor.. Så himla synd! Jag tog ju XS som är min vanliga storlek, men jag fattar inte hur de syr klänningarna numera! Den var, så som många andra klänningar jag provat, jättestor i midjan, fast att den är figursydd? Förstår det inte.. men det är jättesynd, får ju skicka tillbaka den.

Men nelly.se ska ha tack för den supersnabba leveransen! =)


So sad but it's true..
1 kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Attans! Jag känner igen det där problemet. Jag är själv väldigt smal i midjan och till & med XS brukar kunna vara för stor där =/



Kul att du gillade mina garderober :D & ännu roligare att du tyckte jag var vacker såklart ;)



ha en bra dag!

2009-08-28 @ 12:42:30
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0