Nytt, nytt & nytt!

Wohoo, idag har det varit en effektiv dag.

Sjöng på ett dop här i byn, en JÄTTESÖT liten påg som döptes som var alldeles för varm i kyrkan och blev därför gnällig.. stackaren! Jag förstår honom, det är jobbigt med värmen. Men annars gick det jättebra och de verkade nöjda. Jag var iallafall galet nöjd, inte pga. sången, utan för kyrkan! Asmundtorps kyrka har nämligen införskaffat ett helt nytt högtalarsystem ( ett ASBRA högtalarsystem), och ska införskaffa mer förstärkning till det, plus att jag fick sjunga med den absolut mest underbara mikrofonen Shure Beta 87, TRÅDLÖS! .. ÅÅÅÅÅH!! Jag har Shure Beta 58 trådlös, och den är verkligen grym, men om man ska ta sig upp en nivå är det 87:an som väntar, och den fick jag sjunga i idag.. den är fantastiskt. Vilket jäkla bra ljud dem har nu! Så det var tummen upp för kyrkan kan jag ju säga!

Nåväl, efter det stack vi in till stan och hälsade på farmor lite snabbt, handlade lite mat och sen satte vi oss på pizzerian i Asmundtorp och åt, det var galet gott... som vanligt! =)

Nu ikväll har jag fixat med designen här nu på bloggen, det får se ut så tills vidare, har ingen bättre bild för tillfället.. Sen har jag faktiskt skaffat mig en hemsida! Jag vill så gärna att ni ska höra den nya låten, och jag kände att det var dags för en egen hemsida. Dinstudio.se är en jättebra sida där du på ett galet enkelt sätt kan göra en helt OK hemsida för en billig peng per år. Jag ska senare lite längre fram skaffa ett eget domän så den bara heter madeleineliljestam.se, men nu får den tills vidare heta http://www.madeleineliljestam.dinstudio.se/ ! För att komma direkt till ljudfilerna på hemsidan klickar ni HÄR!

Så, nu har jag fått en massa gjort idag, känns bra. Så nu ska jag gotta ner mig i soffan och vänta tills "The Green Mile" börjar kl 21, en utav mina favoritfilmer! ♥

Ni får mer än gärna lämna en kommentar här, eller i min nya gästbok på hemsidan om vad ni tyckte om min nyinspelade låt! =)

Puss! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0