MJ

Idag skulle Michael Jackson fyllt 51 år, för den som inte vet. Så ska dra igång lite MJ i stereon sen! =)

På tal om musik. Jag såg precis den nya videon till "Flag in the ground", med Sonata såklart. Jag fick gåshud. Hade gåshud hela tiden och det var så jäkla bra! Kan knappt hålla mig tills jag får höra resten av albumet..

Många Sonata fans blev besvikan på albumet Unia, men jag kan inte hålla med. Tony Kakko, som skriver alla låtar, tog fram en ännu mörkare sida på albumet Unia, och jag bara älskade det. Låtar som "Under your tree" är djup, genalisk och har en underbar melodi. Sen balladen "Good enough is good enough" är rysligt bra. I verserna nästan viskar han, men sången är så naken och ärlig, och ännu en gång får jag kalla Tony genialisk.

Någon som märker att jag tycker om Sonata Arctica? =) Så fort jag har pengar över kommer jag tatuera in sångtiteln "Sing in Silence", det har jag velat så länge, och det är frustrerande när det är pengar som sätter stopp för det, som alltid annars.

Nu ska jag lyssna på "Flag in the ground" igen, haha! Kommer lite besök sen också för övrigt. Brorsan fyller år på måndag, så blir lite småkalas här både idag och imorgon!

Puss! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0