JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

JA!!!!

Vet ni vad? Jag är i ett enormt chocktillstånd. Jag är vinnare av Sommarchansen 2009.

Presentkort på 7000kr på fritidsresor, och en chans att få uppträda på Wallmans Salong!! Det är helt galet stort! Jag är så jävla lycklig, och tack till alla er underbara och fina vänner som var i Pildammsparken och stöttade mig och var där hela kvällen.. inklusive min ÄLSKADE familj.

All min kärlek till er som stöttat mig, utan er vore jag inget!!! ♥

Läs mer om finalen HÄR!




3 kommentarer
Postat av: Emil

Och jag som ville vara där! =(



Men ett ENORMT stort grattis. You rock!

2009-08-07 @ 00:02:32
Postat av: Kissdockan

åh GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D

Kunde tyvärr inte komma igår, fast jag hemskt gärna ville! Men jätte stort grattis söta du!

2009-08-07 @ 07:40:44
URL: http://kissdockan.blogg.se/
Postat av: Leo Erdfelt

Grattis, fan vad kul att höra :)



- Leo

2009-08-07 @ 22:38:06
URL: http://www.erdfelt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0