Grattis lillebror!

Grattis min älskade bror!

Idag fyller min kära lillebror fjortis, 14 år! Haha, det är helt galet vad tiden går fort. Han är snart längre än mig, hans röst har gått ner en hel oktav, och ungen börjar faktiskt få lite mer stil! ;)

Så jag vill säga grattis till min bror, och hoppas att han, trots att det är skola, får en riktigt bra dag! Jag har faktiskt köpt någonting till honom.. men det kan jag ju inte skriva vad det är för något nu, tänk om han hade läst det! Nej nej, det får vänta. Men jag har gjort det ballaste paketet till honom. Svart papper med svart band, haha! Så himla metal. ♥

Idag ska jag ringa en massa samtal faktiskt, sen ska jag söka jobb, dammsuga osv osv. Så idag har jag faktiskt lite att göra, känns bra! :) 

Vi hörs senare ♥


Vad kan det finnas för något i metalpaketet?

1 kommentarer
Postat av: Trisnic

grattis lillebror!

2009-08-31 @ 17:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0