Good work!

Kom precis upp från studion, känner mig faktiskt väldigt, väldigt duktig! Har klippt ihop lite gitarrspår som pappas vän lade när han & hans fru var här på besök. Lätt en utav de absolut bästa gitarristerna jag känner till, han är amazing!

Så vi lade lite Eva Cassidy spår, "Songbird" och "Somewhere over the rainbow", som jag nu har klippt ihop och jag blev faktiskt nöjd! =)

Så ska öva lite på låtarna nu, och försöka sjunga in ett demospår till dem i alla fall. Kanske finslipad dem i en riktig studio någon dag? Hade inte varit helt fel faktiskt, får fundera på det. Vad tycker ni? Hade ni velat att jag hade lagt upp lite Eva Cassidy tolkningar på myspace?

Ikväll får jag ju tipsa om filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", haha! Den kommer på TV4+ ikväll kl 21. Typiskt tjejfilm, men jag ska ladda med lite choklad, mjölk, en skön filt, och min lilla vovve!

Just det, det blir grillat ikväll. MUMS! ♥

3 kommentarer
Postat av: Anonym

jag råkar vara ett fan av tjejfilmer med haha.

2009-08-12 @ 23:25:19
Postat av: Annika

eftersomm du misade filmen så kan du låna den av mig om du vill

2009-08-14 @ 19:53:46
URL: http://thetrutharehere.blogg.se/
Postat av: Kissdockan

Jaaaa! Jag vill så gärna höra dig sjunga Eva Cassidy, älskar henne! :)

2009-08-16 @ 19:13:41
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0