Duktig!

Nu känner jag mig allt duktig. Jag har sökt en massa jobb, och skrivit riktigt bra personliga brev till varje arbetsgivare också. Ja, olika personliga brev! Inte fan skickar jag samma, hur speciella känner sig arbetsgivarna då? Får ju alltid lägga lite möda på det hela tycker jag! =)

Sen fick jag lönelapp idag från ett musikjobb jag gjort. Jag räknade tydligen fel på hur mycket skatt de skulle dra, så det blev flera hundralappar extra i överraskning. Me like! Så nu sitter jag nästan och tuggar på mina händer för jag vet inte om jag ska köpa kompressorn eller inte.. FAN! Jobbigt. Jag hatar dilemman, jag hamnar alltid i svåra dilemman. Haha!




Köpa mig denna älskling eller inte?
1 kommentarer
Postat av: Matilda

Du får lägga upp plus & minus med att köpa den, och se vad som får mest. Fast ändå, du kommer nog ha stor nytta av den i framtiden.

Jag tycker nog att du ska köpa den! :)

2009-08-26 @ 13:38:30
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0