Dagens inköp

Lovade ju att visa vad jag köpte! Är mest nöjd över den uniformsliknande jeansvästen! Har kostat 400kr och jag fick den för en hundralapp, perfekt! Letat efter en sådan länge, så bara hängde den där i min storlek.. Sen är ju handskarna mums! Älskar den, galet snyggt till en skinnjacka.. kan se mig själv på Sonata's konsert i December. Jag ska fan dit! Ska ta bussen upp själv isåfall, och se dem i Göteborg. Jag har ju boende hos mammas otroligt snälla väninna.. så, själv eller inte, jag ska banne mig dit!

Here we go! =)


Grå basic t-shirt, 70kr eller något, grymt  snygg. Ignorera påsen nere i högra hörnet.. Haha!


Spetshandskar, 79kr på Lindex. Perfekt!


Jeansväst.. jag palla inte knäppa alla knappar, ok? =)

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Himla fin jeansväst!!!!!

2009-08-25 @ 21:51:42
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0