Choklad

Nu börjar kvällen närma sig och jag har börjat krypa ner sakta men säkert i soffan. Har chokladen i köket.. men för att vara helt ärlig har jag redan öppnat den. Så dåligt gjort av mig, men jag var tvungen. En rad eller två gör inget! ♥

Har kollat runt efter en ny plattång. Det är svårt det där, för det ska passa perfekt in på just mitt hår. Hur är mitt hår? Jo, jag har ju egentligen väldigt lockigt hår, vilket betyder att mitt hår är torrt, naturligt. Så är det med lockigt hår. Så jag har letat efter en plattång som är mer för torrt hår, och tror faktiskt jag har hittat en som jag fastnat för.

Ga.Ma heter den, och det är tydligen en frisörplattång som man kan beställa på eleven.se. Den är lite komplicerad, men vad jag har förstått borde det vara den plattång som passar mitt hår perfekt. Priset tycker jag är rimligt, 895kr, och gratis frakt inom Sverige.

Borde jag beställa den redan ikväll kanske?

Ha en underbar kväll! ♥


Ja, det är öppnat. Hahaha! Marabou, min bästa vän & älskling, stört, eller hur? ♥

1 kommentarer
Postat av: Frida.

Heeej, ja jag fick ditt mess:) Vad gör du på söndag? SKa repa imorgon troir jag..pusssss

2009-08-12 @ 20:13:24
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0