Bröllop

Nu är jag hemma igen!

Bröllopet gick jättebra, och de var SÅ fina. Fick problem med att nästan börja gråta själv denna gången med. När jag började sjunga så tittade bruden på mig som om hon menade: "Jahapp, nu börjar jag böla också." Haha! Så söt hon var! De uppskattade det väldigt mycket, och det är jag väldigt tacksam för.

Har precis ätit lite middag och ska nog mysa ner mig i soffan och ta det lugnt. Sov väldigt dåligt inatt, så man är väldigt seg i kroppen.

Säg mig, ska jag orka gå till affären och köpa mig något litet & gott eller ska jag strunta i det? Vi säger att det är kvällens dilemma. Haha!

Puss! ♥


bloglovin
1 kommentarer
Postat av: Nettan/Bruden

Ja, BRUDEN hon grät som bara den av din otroligt vackra sång! Tusen tusen tack igen för att du och din pappa gjorde vår dag till ett oförglömligt minne!



Massor med kramar!!



2009-08-10 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0