2009.08.02

Är jag trött? Är jag totalt slutkörd? Svaret är ja.

Jag är så jäkla trött idag, haha! Jag vaknade upp kl 11.00, steg upp, åt lite, familjen bestämde sig för att dra på någon loppis och sen gå ute lite med hunden.

Hittade en loppis, när vi väl var där inne kände jag något i håret, så slog bort det.. Då känner jag något krypa på min arm och får PANIK! Slår bort det (ser inte vad det är för håret hängde ivägen), och när jag slår bort det så ser jag det trilla ner på golvet.. en står jävla spindel. FY FAN! Jag mådde skitdåligt efteråt och får rysningar när jag tänker på det nu. VILKET ÄCKEL! USCH! Jag hatar verkligen spindlar, och jag skiter i ifall ni säger; "De är mer rädda för dig än vad du är för dem!".. och? Haha, dem är läskiga. Kröp jätteäckligt på armen och i håret.. nä fy tusan.

Efter det körde vi och handlade lite och kom precis hem. Hade velat hitta på någonting, men vet inte riktigt vad, och sen är jag ju helt slut också.. Blir iallafall grillat ikväll, och film senare med lite godis som blev över sen igår! =)

Vad gör ni idag? ♥


1 kommentarer
Postat av: Annika

idag såå har jag bara tagit det lungt och haft daniel här.



hoppas din dag blev bra...

hur ser din vecka ut?

2009-08-02 @ 21:59:29
URL: http://thetrutharehere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0