2009.08.01

Första augusti idag, tjohoo!

Haha, är allt väl med er? Jag vaknade kl 8 idag, och har ätit frukost, druckit ett underbart kaffe och även hunnit sminka mig inför dagens jobb!

Det ska bli väldigt trevligt. Nu kl 12 blir det dop, och sen bär det av mot Höllviken för att sjunga på bröllop kl 16. Vet ni vad jag skulle vilja göra ikväll? Spela på det underbara stället Lime på Råå Camping igen. Helgerna känns tomt utan att spela där om jag ska vara ärlig.. Men ja, så är livet.

Nu ska jag välja klänning, blir nog en blommig sak, och sen är det ett litet tag kvar innan vi åker iväg! =)
Vi hörs senare, ha en superfin dag! (Ser ut att bli jättefint väder)! ♥


Jag precis nyss, nu ska jag byta om och sen köra iväg till dopet! ♥
1 kommentarer
Postat av: Trisnic

du är så d j ä v u l s k t vacker

2009-08-04 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0