1 år!

God Förmiddag!

Idag är det ett helt år sedan jag startade min blogg.. idag för exakt ett år sedan påbörjade jag mitt projektarbete och skulle snart börja det sista året på gymnasiet. När väl projektarbetet var slut kunde jag inte sluta blogga, då det känns som om man får skriva av sig (jag älskar att skriva), och det blir lite som terapi. Även ifall folk inte bryr sig om vad man skriver, så känns det som om jag har fått säga mitt, det känns bra! =)

Idag kl 13 är det dop som gäller för min del här hemma i byn, ska sjunga på Sonja Aldén låtar! Det ska bli kul, de verkar så himla glada och trevliga föräldrarna till den lilla pojken!

Sen så spelade jag ju in vinnarlåten från "Sommarchansen" i veckan, och nu är den färdigmixad och klar! Tyvärr går den ej att ladda upp på myspace, så jag vet inte riktigt hur ni ska få höra den, tyvärr. Men, jag har funderingar på att starta upp en lätt hemsida, på http://www.dinstudio.se/ finns det möjlighet för en billig peng varje år att ha en simpel hemsida, där ska man även kunna lyssna på låtar.. så efter dopet idag ska jag kolla in det, så att ni kan få höra min nyinspelade låt!

Sen har jag ju lovat er bilder från Göteborg, here we go!


Baksidan av mammas väninnas hus, det var supermysigt!


Underbara Nordstan..


Ny väska för 199kr, från Missäy.


Skitdålig bild, men det blev inte bättre.. Lackkjol med dragkedja på sidan och fickor, 249kr från HM.


Röd, skitsnygg kjol som är tusen gånger snyggare i verkligheten! 129kr, HM.


Döhäftiga leopardhandskar från Ginatricot, 59kr.


Choklad från Lagerhaus, kommer inte äta det, skitballa ju! De små - 2kr, det stora - 29kr.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0