090829

Wow.

Gårkvällens filmkväll gjorde mig stum. Sverige klev upp på den professionella nivån inom filmkategorin i mina ögon. Jag såg "Män som hatar kvinnor", och vad ska jag säga? Toppbetyg. Den var.. ja, totalt suverän. Kan inte säga annat än: SE DEN!

Sen såg vi även Wallanderfilmen, den nyaste. "Wallander - Tjuven" heter den, den var också, som vanligt med Wallander, riktigt bra! Ända in i slutet kunde man fan inte gissa vem som var den skyldiga, så man kunde ju verkligen inte sluta se den heller.

Vaknade för ett tag sen, sitter nu och tjuväter lite av gårdagens kvarvarande godis.. funderar på att ringa frisören här och se ifall de kan klippa lugg på mig lite snabbt.. velar fortfarande, men det lutar mest åt lugg, men som jag sa så velar jag alltid ända in i den stunden där jag faktiskt gör det ena eller det andra. Sen får jag gilla läget. Haha! Jobbigt.

Vad ska ni göra idag? =)



Naomi Rapace, från "Män som hatar kvinnor". Vilken skådespelerska!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0