090828

God Morgon! ♥

Idag släpper en utav mina största idoler ett nytt album. Whitney Houston.

Så jag började min morgon med att lyssna på nya singeln.. men vet ni vad? Jag är så himla besviken. Jag hoppas bara det är för att låten är tråkig. Jag ser fram emot alla andra låtar på albumet. Varför är jag besviken på "I look to you"? Jo, där är ingen styrka bakom, det låter som om varje andetag är jobbigt. Hon förmedlar ingen som helst känsla, utan det är som om hon bara gått in i studion och gjort sitt. TYVÄRR!

Då får jag ju tillägga att jag lyssnar på Whitney sedan jag var jätteliten och älskat allt hon gjort.. så jag är lite besviken nu, men som sagt så hoppas jag att det bara är låten som är tråkig och att resten av albumet är toppen.

Någon som köpt albumet idag som kan berätta hur de andra låtarna är?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0