090826

God Förmiddag! ♥

Idag är det molnigt, lite kallare och mycket gråare än igår. Kan inte rå för att tycka det är lite mysigt.. Idag ska jag göra lite hade jag tänkt. Tänkte verkligen försöka fortsätta lite på låten jag började på för några dagar sen, har några små idéer till den faktiskt. Sen ska jag stå för middagen idag, och senare ikväll bär det av lite snabbt in till stan för att träffa Frida. Känner på mig att hon kommer vara trött efter sin arbetsdag, men en fika kommer nog bli mys! =)

Gina har fått in massa nytt idag, som kan kortfattas med ordet: Mums! Även HM har en skitsnygg jacka jag funderar på nu till hösten.. Vad sägs om dessa godbitar?


Snygg mössa för 59kr.


T-shirt, 99kr


Grymt snygg skjorta, 249kr


Jacka från HM, 499kr.. funderar på att köpa den till den kalla hösten som väntar.

1 kommentarer
Postat av: Emil

skjortan och jackan är extremt snygg! Mössan är ball!

2009-08-26 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0