090823

Det är söndag!

Men det visste ni nog redan. Tråkiga söndagar.. usch, men vädret är åtminstone inget att klaga på, verkligen inte! Sol, sköna vindar och klar himmel. Det gillar vi!

Jag har haft en riktig slödag idag, det är gött det ibland. Har bara varit i affären snabbt och köpt getingspray till pappsen, vi har värsta getingboet nära hustaket precis utanför dörren, haha! Jäkla getingar, dem anfaller, är slöa och sticks gärna, det vill vi inte! Nej usch nej! Resten av dagen hade jag tänkt rensa lite, vi behöver slänga ut lite gammalt skit längst in i garderoben, annars blir det väl att fortsätta tråka såsom man bör göra en söndag, haha! =)

Har sysslat lite med hemsidan, och försöker fixa lite nya bilder och fräscha upp det lite mer. Det känns bra, jag är nöjd. Vad tycker ni om min nya hemsida? http://www.madeleineliljestam.dinstudio.se/ ? Har ju även en gästbok där, det är kul när folk lämnar lite kommentarer där om vad de tycker, alltid trevligt!

Nu ska jag försöka göra något vettigt. Puss! ♥




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0