090820 - Göteborg!

Halloj allihopa! ♥


Anlände sent igår då bussen var mer än en halvtimme försenad.. kul! Så vi var här vid efter kl 23, tog en macka och sen somnade vi. Just nu sitter jag helt ensam i detta stora, OTROLIGT underbara hus och har precis ätit mig en macka med ost.. Mmm så gott det var. Jag får låna mammas väninnas mobila bredband, sjukt snällt av henne!

Just nu är mammsen och hennes väninna på kurs inne i stan, och jag ska nog lägga mig i sängen och lyssna på musik tror jag.. och läsa boken "Pianisten" jag tog med och bara njuta av att vara ifrån ett tag.

Senare blir det in till själva stan antar jag, det ska bli skoj att gå och kolla vad där finns, SPÄNNANDE!

Jag hoppas ni får en fin dag, får se om jag hinner uppdatera senare!

Puss! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0