090819

Hej! ♥

Idag är det många som börjar skolan igen, bland annat min kära bror (tycker synd om honom ♥), och det känns väldigt konstigt att man själv är hemma. Jag har faktiskt tagit studenten.. Jag har dock fortfarande inget jobb, men skam den som ger sig, inte jag iallafall!

Ikväll åker jag till Göteborg tillsammans med mamma. 2½ timme på buss, ska bli lite småsmysigt ändå faktiskt. Köpt med mig ett marabou mjölkchoklad (okej, ja jag har redan tagit ett par bitar...), ska ha med mig datorn och photoshopa lite tror jag, också ska jag ta med boken "Pianisten" av Wladyslaw Spilzman. Ni vet den boken dem gjorde en film av? Den är grym, och visst film är en helt annan grej och jag tänker inte jämföra bok & film, men boken innehåller fler hemska och mer detaljerade händelser som griper tag i en på riktigt.. Jag har ju läst den förr, men det var längesen och nu vill jag ha något garanterat bra att läsa! Jag kan rekommendera den, den är inte alls svårläst (jag som alltid läst fort läser ut den på en dag), och inte speciellt tjock, så det är ingen "suck-och-stön-vad-jobbigt-att-läsa"-bok. Haha!

Nåväl, snart väntar duschen och den sista packningen. Men innan dess så har jag hunnit gå in och låtsas-shoppa lite på Gina's hemsida.. är ute efter lite små accessoarer till hösten, och har hittat en massa fina saker. Hoppas jag kan hitta det i Göteborg! =)




Halsduk, 129kr - Gina


Rosa leopardhandskar, 59kr - Gina


Hatt, 99 kr - Gina


Skitsnygg väska, 249kr - Gina

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0