090817

Gäääääsp!

Idag är jag trött. Kollade aldrig tiden, men inatt vaknade jag av ingen anledning. Vad jag vet. Superjobbigt! Hade svårt att somna om dessutom, men jag lyckades till slut.. men varför i hela fridens namn bara vaknade jag sådär? Hade inte fått ett sms eller någonting. Konstigt.

Nåväl, idag är det övning som gäller för imorgon ska jag spela in i studio i Ystad. Det ska bli extra roligt då min sångpedagog så himla gärna ville följa med till studion och hjälpa mig lite extra, hon är en ängel. Så känner jag av lite förkylning, men jag ska öva riktigt mycket idag och missbruka nässpray tänkte jag! =)

Längtar för övrigt så sjukt mycket tills på onsdag. Ska bli så himla roligt att få åka till Göteborg! Det var över ett år sen jag var där och såg Iron Maiden, och då hann jag inte heller gå på stan osv, utan det får det bli denna gång, underbart! ♥

Lite efter kl 11 nu ringer en jobbcoach till mig.. måste göras. Så ska hinna äta lite tills dess.

Hörs senare! ♥

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Vad är det du ska göra i Göteborg? :)

2009-08-17 @ 10:49:01
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0