090816

Solen skiner! ♥

Eller ja, emellanåt. Det är molnigt idag, och jag gissar på att det blir regn senare, men jag hoppas det är uppehåll för vi ska faktiskt en runda till Malmöfestivalen idag istället. Igår hyrde vi istället film, bland annat; "En shopaholics bekännelser" - SE DEN! Hahahaha, underbart härlig film, jättesöt skådespelerska.. och alla kläder & skor! Jättemysig film man inte borde missa! =)

Igårkväll satt jag även och gjorde lite visitkort jag skickade till beställning också. Jag ville designa dem själv för att få en personlig känsla, och jag hoppas slutresultatet blir bra! Ni ser dem här nedan, ville ha framsidan enkel, och mer krydda på baksidan! ;)

Ska äta upp min frukost nu och läsa söndagsbilagan till Kvällsposten!



Fram- och baksidan av mina beställda visitkort. Tyckte de blev snygga faktiskt! =)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0